Ar 2019m. verta investuoti laiką ir pinigus į SEO?

Google_SEO_optimizavimas

Google algoritmas tobulėja ir keičiasi, o mokama reklama siūlo greitus rezultatus. Taip pat, yra daugybė žmonių, kurie sako, kad SEO jau neefektingas.

Norint sužinoti ar SEO yra vis dar veikiantis įrankis, reikia žinoti ką Jūs iš tiesų norite pasiekti. SEO nėra produktas ir tai ne magiškas triukas, kuris išspręs Jūsų verslo problemas. Tai yra mokslas; kuris nuolatos tobulėja, reikalauja žmogaus dėmesio stebėti besikeičiančias tendencijas, modelius bei galimus pavojus. Taigi, jei jums įdomu sužinoti, ar SEO vertas laiko ir investicijų – skaitykite toliau. Prieš nusprendžiant, ar į SEO verta investuoti, labai svarbu atsižvelgti į tris svarbiausius veiksnius.

Kaip SEO gali padėti jūsų verslui?

Nors Jūs tikriausiai girdėjote, kad SEO gali padėti iškelti svetaines į top pozicijas, tačiau tai įvykti gali tik tada, kai visi kiti aplinkos veiksniai yra palankūs. Tai įrankis, kuris ne tiesiogiai didina jūsų įmonės pajamas ir pardavimus. SEO yra stiprus netiesioginis veiksnys, galintis padėti kurti naujas pajamų galimybes. Taigi, ką daro SEO?

SEO padeda didinti vartotojų srautą į Jūsų svetainę, reitinguodamas Jūsų tinklalapį paieškos sistemose, kaupia vertingą naudotojų informaciją. Vartotojų patirtis yra vis svarbesnis SEO reitingavimo veiksnys, o tai dar labiau akivaizdu, nes Google kaip reitingavimo faktorių naudoja svetainės greitį.

SEO siunčia į jūsų svetainę tikslinę, neapmokamą auditoriją. Ar tai geriau už mokamą reklamą? Na, pirmiausiai išsiaiškinkime kas yra „geriau“. Kai kurie žmonės mano, kad mokamas srautas yra geresnis, kadangi iš karto pritraukiami lankytojai. Kiti svetainių savininkai palaiko tikslinę auditoriją, kitaip sakant: kokybę. Be to, daugelis verslo savininkų mano, kad pigiausias srautas yra geriausias pasirinkimas.

Galime suskirstyti srautą į tris kategorijas:

1. Greitas lankytojų srautas svetainėje (greičiau = geriau)
2. Tiksliniai lankytojai (daugiau konversijų = geriau)
3. Kainos ir lankytojų santykis (pigiau = geriau)

Srauto kiekis

SEO rezultatai nepasijaučia iš karto, kaip mokamos reklamos / PPC. Jei Jums reikalingas didelis lankytojų srautas iš karto, SEO gali būti ne geriausias pasirinkimas. SEO užima daug laiko. Kai vykdote SEO optimizaciją savo svetainėje, Jūs iš esmės bandote išpopuliarėti. Įsivaizduokite, kad internetinė svetainė arba puslapis tampa vienu iš milijonų, kurie prisijungė prie interneto tą pačią dieną. Taigi, ar SEO šiuo atveju naudingas? Jeigu greitas rezultatas jums svarbesnis, šiame etape PPC gali būti naudingesnė alternatyva.

SEO užtikrina kokybiškus lankytojus, lyginant su PPC. Žmonės nepasitiki skelbimais ir reklamomis. Reklamų ignoravimas vis labiau pasireiškia. Nuolat augantis skelbimų blokatorių sąrašas rodo, kad žmonės iš tiesų nenori matyti reklamų. Kiek kartų Jūsų mėsainis iš tikrųjų atrodė taip kaip vaizduojamas meniu? Daugiau nei 70% žmonių ne reklaminiai skelbimų rezultatai teikia daugiau pasitikėjimo nei mokami. Šis pasitikėjimas atveda didesnį kiekį lankytojų į Jūsų svetainę. Lankytojas supranta, kad Jūsų svetainė šią vietą užsitarnavo ne reklamos pagalba.

Jeigu tinklalapyje taikote tinkamus raktinius žodžius ir suteikiate lankytojams vertę, jūsų konversijos bus didesnės, palyginus su mokama reklama. Taigi ar SEO naudinga? Jei Jūsų lankytojų kokybė yra svarbi ir norite didesnio pasitikėjimo iš lankytojų, tada SEO verta naudoti.

Kiek kainuoja SEO?

Pirmiausia turėtumėte suprasti, kad SEO yra investicija į Jūsų įmonę. Jūs kuriate turtą kurdami svetainę ir turinį, kuris tęsis tiek, kiek truks Jūsų įmonė. Kiekvienas doleris, įtrauktas į SEO, pateiks rezultatus, kurie paveiks Jūsų įmonės rezultatus ilguoju laikotarpiu, na, o mokami skelbimai (PPC) gali greičiau pritraukti lankytojų, bet kaip nustosite leisti pinigus ant reklamos, ji pradings.

SEO yra investicija.

Taigi, kiek turėtumėte investuoti į SEO?

Suma skirsis priklausomai nuo agentūros. Paprastai Jūs turėmtūmėte tikėtis sumokėti nuo 300 € iki 700 € tam tikruose vietiniuose, mažo konkurencingumo SEO optimizavimo kampanijose, tačiau jeigu yra stipresnė konkurencija SEO, gali kainuoti nuo 1000 €- 5000 € per mėnesį. Jūsų investicija priklausys nuo to, kokie yra jūsų tikslai, lūkesčiai, kliento vertė ir kokioje pozicijoje šiuo metu yra jūsų SEO kampanija.

Ar SEO naudinga?

Jei jūsų biudžetas tai leidžia, SEO yra investicija, kuri turėtų prasidėti kuo anksčiau. Laikas yra vertingas SEO turtas, ir kuo ilgiau investuos į klestinčią SEO kampaniją, tuo ilgesnį laiką galėsite išlaikyti nemokamą srautą. Jei esate nedidelė įmonė, tada SEO tampa labai svarbi investicija, tačiau galit bandyti SEO optimizaciją atlikti patys, bet rezultatas gali nuvilti.

Atsakant į klausimą, ar SEO yra vertinga investicija, galima atsakyti, kad Jūs kuriate vertę savo įmonei,
investuodami į SEO.

Patiko straipsnis?

PRENUMERUOK ir gauk daug naudingų patarimų marketingo temomis.

Palikite komentarą